AIRSTAL


AIRSTAL

Zahteve glede tehničnega stanja odmontiranih klimatizacijskih kompresorjev

Kryteria kompresor klimy
Kompresory depozytowe mogą zostać zaakceptowane jedynie wtedy, gdy są tego samego typu lub są zamienne, zamienniki w obrębie poszczególnych referencji określa Sprzedający (informacja dostępna na stronie poprzez wpisanie numeru kompresora: http://search.airstal.com/#/views/second).

1. Kompresor nie może być zablokowany.

2. Korpus wraz z kołem pasowym nie mogą być uszkodzone mechanicznie, bez widocznych pęknięć, silnie skorodowane lub po spaleniu (naruszenie stabilności konstrukcji).

3. Gniazda przyłączy do układu nie mogą być uszkodzone. Muszą zostać zaślepione korkiem z zakupionego kompresora.

4. Uchwyty nie mogą być połamane, zerwane lub popękane.

5. Kompresor oraz jego części składowe muszą być oryginalne.

6. Zwracany rdzeń musi być odpowiednikiem – zamiennikiem zakupionego kompresora klimatyzacji.
Przykłady nieakceptowalne
Kompresor13

Uszkodzenia zewnętrzne


Kompresor15

Rdzeń skorodowany lub spalony


Kompresor1

Rdzeń wybrakowany lub uszkodzony


Kompresor3

Uszkodzenia zewnętrzne


Kompresor8

Rdzeń skorodowany lub spalony


Kompresor7

Brakujące części


Kompresor2

Kompresor kompletny


Kompresor18

Uszkodzenia mechaniczne


Kompresor5

Kompresor musi być w takim samym stanie w jakim był wymontowany z pojazdu. Nie może być rozmontowany. Rdzeń rozmontowany


Kompresor11

Kompresor nie zablokowany. Sprzęgło kompresora powinno się obracać w obie strony o 360°


Kompresor4

Kompresor kompletny


Kompresor12

Kabel obcięty bardzo krótko ale może być naprawiony


Kompresor9

Uszkodzenia mechaniczne


Kompresor10

Kompresor zablokowany


Kompresor14

Uszkodzenia mechaniczne


Kompresor16

Rdzeń wybrakowany lub uszkodzony


Kompresor17

Rdzeń wybrakowany lub uszkodzony



Loader