THERMOTEC REMAN


THERMOTEC REMAN

Wymagania dot. stanu technicznego wymontowanych kompresorów klimatyzacji

Kryteria kompresor klimy
1. Korpus wraz z kołem pasowym nie mogą być uszkodzone mechanicznie, bez widocznych pęknięć, silnie skorodowane lub po spaleniu (naruszenie stabilności konstrukcji).

2. Gniazda przyłączy do układu nie mogą być uszkodzone. Muszą zostać zaślepione korkiem z zakupionego kompresora.

3. Uchwyty nie mogą być połamane, zerwane lub popękane.

4. Zwracany rdzeń musi być odpowiednikiem – zamiennikiem zakupionego kompresora klimatyzacji.

5. Złącza elektryczne rdzenia nie powinny być uszkodzone lub urwane, a w przypadku braku wtyczki pozostały przewód powinien być na tyle długi aby umożliwił przyłączenie nowej złącza.

6. Zwracane rdzenie kompresorów nie mogą być zatarte, tarcza sprzęgła koła pasowego musi dać się obrócić.
Przykłady nieakceptowalne
Kompresor klimy7

Rdzeń skorodowany lub spalony


Kompresor klimy9

Uszkodzenia zewnętrzne


Kompresor klimy4

Brak osłon transportowych (przed zwrotem przełóż osłony z nowego rdzenia)


Kompresor klimy8

Rdzeń wybrakowany lub uszkodzony


Kompresor klimy5

Kompresor musi być w takim samym stanie w jakim był wymontowany z pojazdu. Nie może być rozmontowany. Rdzeń rozmontowany


Kompresor klimy6

Rdzeń wybrakowany lub uszkodzony


Kompresor klimy12

Kabel obcięty zbyt krótko


Kompresor znak

zablokowane kompresory nie są akceptowane do zwrotu


Kompresor klimy10

Uszkodzenia zewnętrzne


Kompresor klimy1

Sprzęgło kompresora powinno się obracać w obie strony o 360°


Kompresor klimy3

Osłony transportowe na otworach ciśnieniowych



Loader